اين همه تنهايي

نداي عاشقي

اين همه تنهايي

 

 

دستتو بذار یه طرف صورتت ، گذاشتی ؟ به این میگن ماه گرفتگی !

 

 

 راستی ثانیه ها نامردند / گفته بودند که بر می گردند / بر نگشتند و پس از رفتنشان / بی جهت عقربه ها می گردند .

 مهربانیت را به دستی ببخش که میدانی با او خواهی ماند وگرنه حسرتی می گذاری بر دلی که دوستت دارد.

 

از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست ، نیمه جانی است درین فاصله قربان شما .

 

 

 با من ای دوست اگر خوب اگر بد باشی / تپش حس من اینست که باید باشی .

 مهربانی بهترین عطریست که در گل جاریست و تو خوشبوترین شاخه ی گل دنیایی .

 الهی قلب غم آتش بگیرد / سیاهی دق کند ماتم بمیرد / الهی تا رفیق هست و زمان هست / کسی یاد تو را از من نگیرد .

 

 

وفای دوست صفای اوست ، خدایا یاریم کن اگر چیزی شکستم دل نباشد .

 

 

 توبه کردم که دگر می نخورم ، یار اگر ساقی شود و می بدهد من چه کنم ؟

 عطر حرفات واسه من گل شقایقه / تو رو دیدن واسه من قشنگترین دقایقه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,ساعت18:23توسط Mr.Amorist |